Молитва за изцеление.

Молитва за изцеление. (Трябва да кажете молитвата на глас)
Боже, прости ми че съм те пренебрегвал досега. Аз Те приемам сега за мой Създател и Твоя Син Исус за мой Спасител. Моля те прости ми греха и ме докосни с Твоята изцелителна сила. Ти ми знаеш немоща (болестта) и усилията на лекарите да ми помогнат. Аз им благодаря за всичко, което направиха да ми помогнат и сега в този момент те моля, докосни ме... Всичко това се моля в името на Исус. Амин! Страница: Молитва за изцеление.

Някои стихове за насърчение от Библията. Исус казва:
Искайте, и ще ви се даде; търсете, и ще намерите; хлопайте, и ще ви се отвори. (Матей 7:7) Ако пребъдете в Мене и думите Ми пребъдат във вас, искайте каквото и да желаете, и ще ви бъде. (Йоан 15:7) До сега нищо не сте искали в Мое име; искайте и ще получите, за да бъде радостта ви пълна. (Йоан 16:24)


Имайте предвид, че...

Киселото зеле и зелевият сок (зелева чорба) имат мощно лечебно действие
, особено при симптоми от неясен произход, при които не може да се постави точна диагноза за лечение или не може да се открие огнището на заразата. Ферментиралото зеле е е дори по-здравословно от суровите зеленчуци. То е отличен източник на витамин С, лактобацили, както и други хранителни вещества. Киселото зеле е много ефективно за предотвратяване и лечение на рак на гърдата. Киселото зеле е източник на различни съединения за борба против раковите заболявания, включително изотиоцианат (isothiocyanate) и сулфорафан (sulphoraphane). Киселият зелев сок (зелевата чорба) се отличава с високи лечебни свойства. Сутрин с 1 чашка зелева чорба може да си прочистите стомаха и червата. Желая ви благословение и изцеление!

Обезводняването или дехидратацията

на тялото и безсолните диети водят до много сериозни заболявания. Водата се използва при метаболизма в организма. Липсата на вода и особено на минерални соли нарушава електролитният баланс в тялото. Тялото е около 80% вода и ако тази течност в организма не е добър електролит всички процеси се забавят. Приемане на достатъчно вода спомага за хидратацията на тялото и нормално протичане на обменните процеси. Колко вода да пием? На 1 кг. телесно тегло се падат 30 мл вода. Например при тегло 70 кг се приема малко повече от 2 литра вода дневно (2.1 л.). Вода се пие половин час преди ядене (1-2 чаши) и 2-2.5 часа след ядене (1-2 чаши). Пийте всеки ден по 2-2.5 л. (6-8 чаши) вода.
Гледайте на YouTube: WaterCure, Water Cure Amazing Testimonials!

Всички заболявания започват от червата! - Хипократ
Специфична въглехидратна диета - Прекъсване на порочният цикъл (Илейн Готшал, Elaine Gottschall B.A., M.Sc)
Специфична Въглехидратна Диета (СВД) е предназначена за заболявания, като болестта на Крон, язвен колит, улцеративен колит, дивертиколит, целиакия (цьолиакия), язвен колит, муковисцидоза (CF), хронична диария, спастично дебело черво.
както и някои последствия като епилепсия, пристъпи, шизофрения, аутизъм. Специфичната въглехидратна диета се основава на разбирането, че язвен колит, болест на Крон, синдром на раздразнените черва и други заболявания както и невъзприемчивост на глутен са следствие от свръх растеж и дисбаланс на чревната микробна флора. Чрез промяна на храната, която приемаме, ние можем да променим състава на нашата чревна флора и да върнем в равновесие храносмилателният ни тракт и да възстановим правилното усвояване на хранителните вещества.

Чревен и Психологически Синдром (ЧИПС) - Диета (Д-р Наташа Кампбел- Макбрайд, Dr. Natasha Campbell-McBride, MD)
Чревен и Психологически синдром е състояние, което установява връзка между функциите на храносмилателната система и мозъка. Този термин е въведен от д-р Наташа Кампбел-Макбрайд, невролог и диетолог (Dr Natasha Campbell-McBride, MD, MMedSci (neurology), MMedSci (human nutrition) през 2004 г. след като е работила със стотици деца и възрастни с неврологични и психиатрични заболявания, като аутизъм, Синдром на дефицит на вниманието (ADD), Синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност (ADHD), шизофрения, дислексия, диспраксия, депресия, обсесивно-компулсивно разстройство (натраплива невроза), двуполюсно разстройство и други невро психологични и психиатрични проблеми. Д-р Наташа Кампбел-Макбрайд въвежда диета ЧИПС (GAPS) за възстановяване на нормалната чревна флора и лечение на храносмилателната система.

петък, 11 декември 2009 г.

За раковите заболявания, някои съвети и насърчения!

За раковите заболявания, някои съвети и насърчения!

Универсално лечение или билки, които да действат по един и същи начин на всеки и да лекуват всякакви ракови заболявания няма (мнение на автора). Всички, които са се излекували от рак, независимо какви лечения са използвали, или билки, или какви да е други средства, дължат изцелението си според мен на Божията милост. Поставянето на диагноза за раково заболяване при много хора е тежка присъда, която в много случаи води до отчаяние. Точно в този момент трябва да проявим воля за живот и да се обърнем към Бог, независимо че сме го отхвърляли досега или не сме го познавали. Нашият живот в края на краища зависи от Бог и е в ръцете на Бог. Обърнете се към Бог, смирете се пред Него, покайте се, кажете му: Боже прости ми греховете. Той няма да отхвърли никой, който се обръща към Него и приемете Неговият Син Исус Христос за Спасител. Помолете Му се. В евангелието на Матей 7:7 Исус казва: Искайте, и ще ви се даде; търсете, и ще намерите; хлопайте, и ще ви се отвори; защото всеки, който иска, получава; който търси, намира; и на този, който хлопа, ще се отвори.
Прочетете: Молитва за изцеление.

Трябва да бъдем активни в молитва, да четем Словото на Бог (преди всичко Новия Завет), да вярваме всичко, което се казва в него. Освен това трябва да бъдем действени и да търсим Божията воля, защото не знаем как можем да бъдем изцелени, чрез терапия, определена диета, гладуване или пост (поста е гладуване посветено да търсим Бог, като времето си използваме да се молим и четем Словото).
Но преобразявайте се чрез обновяването на ума си, за да познаете от опит що е Божията воля. (Римляни 12:2)

Прочетете в Библията за Даниел и неговите приятели, които се отказаха от гозбите на царя:
Тогава Даниил рече на надзирателя, когото началникът на скопците беше поставил над Даниила, Анания, Мисаила и Азария: Опитай, моля, слугите си десет дни, през което време да ни се даде зеленчук да ядем и вода да пием; после нека се прегледат пред тебе нашите лица и лицата на юношите, които ядат от изрядните ястия на царя; и според каквото видиш постъпи със слугите си. И той ги послуша в това нещо, и ги опита десет дни. И на края на десетте дни техните лица изглеждаха по-красиви и по-пълни отколкото лицата на всичките юноши, които ядяха от изрядните ястия на царя. И тъй, надзирателят отнемаше от тях изрядното ястие и виното, което трябваше да пият, и им даваше зеленчук. А на тия четири юноша Бог даде знание и разум във всяко учение и мъдрост; (Даниел 1:11-17)

Четирите общи характеристики при раковите заболявания са: 1) слаба имунна система, 2) недостиг на кислород в клетките, 3) прекалено много токсини (интоксикация на тялото) и 4) киселинност на тялото (pH).

Това, което трябва да направим е, да подпомогнем нашето тяло да възстанови имунната си система, която от своя страна ще опита да се справи с раковите клетки.
Първо трябва да възстановим водния и минерален баланс на тялото. Организъм, който е лишен от прием на достатъчно количество вода е дехидратиран и страда. Трудно се изхвърлят отпадъците от метаболизма и различните токсини. Каквото и лечение да предприемем, организмът няма да реагира както трябва. Затова започнете с режима за пиене на вода според теглото. Прибавете половин ч.л. натурална морска на 2 л. вода. Сутрин при ставане започнете с 2 чаши вода. Ако сте на безсолна диета откажете се и осолявайте храната си нормално. Солта подпомага процеса на очистване на организма.
Прочетете статиите на страница: Ползата от солта и водата. 

Когато се възстанови водния и минерален баланс на тялото може да се започне някакво лечение с билки или друго лечение.
Прясна салата от листа и цвят на глухарче е изключително полезна и се препоръчва да се приема всеки ден. Корените на глухарчето действат освен за пречистване кръвта, но и за премахване на токсини и отрови от бъбреците и черния дроб. Спомагат за увеличаване на полезните бифидо бактерии в стомашно-чревния тракт и премахват патогените. Също така стимулират имунната система, повишават резорбцията на минерални, потискат анормалния растеж на клетки. 

Рецептата за лечение на рак, която е публикувана в статията: Корени и листа от Глухарче е взета от сайт (връзката е посочена в статията), където излекуваният от рак описва как е използвал корените от глухарче за лечение на рак, при което е постигнал успех.

Прочетете статиите:
Рак на гърдата (млечната жлеза) - следствие от дехидратация на организма (д-р Батманжелидж)
Как водата побеждава рака - злокачествен меланом и лимфома

Второ, намерете някакъв подходящ начин за детоксикация на организма. Организъм, който е затлачен от токсини, имунната му система е прекалено много претоварена и отслабена. Изберете подходяща програма за очистване на организма и особено на черния дроб и дебелото черво. Констипацията (запекът) е състояние на бавно отравяне.
Прочетете статиите:Детоксикация (Прочистване или Очистване) на организма от токсини, тежки метали и патогенни бактерии.
Детоксикация (прочистване) на черния дроб.

Трето, трябва да възстановите чревната флора, особено, ако сте минали химиотерапия. Бактериалният свръх растеж на патогенни бактерии унищожава приятелските бактерии и подтиска имунната система. Добре е, да консумирате домашно приготвено кисело мляко (кефир също) и домашно приготвено кисело зеле и също да се пие сок от кисело зеле за прочистване на червата. Препоръчва се и приемане на пробиотици.
Придържайте се към здравословна диета с много пресни и варени заленчуци и по малко плодове. Спрете консумацията на захар и захарни изделия, безалкохолни напитки, кафе и черен чай, бял хляб и храни направени от бяло брашно.
Може също да въведете безглутенова диета. Прочетете какви проблеми може да създаде глутена на лигавицата на червата в статията: 
Синдром на Пропускливи Черва (Leaky Gut Syndrome) - Kакво е това?

Прочетете статията: Диетата на Д-р Йоанна Будвиг - Здравословното хранене може да победи рака
Колкото е възможно да се правят разходки на чист въздух.

И накрая най важното, погледът и мислите ви да са насочени към Бог. Исус казва: Ако пребъдете в Мене и думите Ми пребъдат във вас, искайте каквото и да желаете, и ще ви бъде.( Йоан 15:7)
Четете Новият Завет всеки ден, ако е възможно на глас поне един час сутрин и вечер и вярвайте всичко, каквото пише, защото това е Живото Слово на Бог, което е живот за нас. Опитайте и ще почувствате съживителната сила на Бог за живот!
Прочетете за насърчение статията: Здравето, Дар от Бога на Били Смит.

Свидетелство на Dea от clubs.dir.bg за изцеление от рак чрез гладуване. Това е едно свидетелство на човек с твърда воля за живот. Никой не може да ти постави диагноза колко ще живееш, защото нашия живот се намира в ръцете на Бог и Той ни е дал живот, който трябва да го живеем.
Библията казва:
И Аз (Исус) ви казвам: Искайте и ще ви се даде; търсете и ще намерите; хлопайте и ще ви се отвори. (Лука 11:9)
До сега нищо не сте искали в Мое име; искайте и ще получите, за да бъде радостта ви пълна. (Йоан 16:24)


Аз съм убедена, че храненето е основен фактор и предпоставка за възникване и подхранване не само на злокобните онкологични заболявания, но и на много други, за които ние дори не се сещаме, а и най-вероятно не ги знаем.
Аз се сблъсках очи в очи с коварната диагноза, нямаше подобни форуми, а като се замисля, нямаше и хранителни добавки.
Преди 18 години ми откриха рак на белия дроб (без изобщо да съм докосвала цигари). Правиха ми операция, след това химио и лъчетерапии и след 4 месеца се влоших толкова драстично, че ме приеха в спешното в полусъзнание. Тогава ме отвориха пак и казаха, че имам разсейки в цялото тяло, дори в ушите и носа (да, определено не можех и да дишам като хората и ушите ми пищяха и ме боляха).... Изписаха ме безнадеждно с рецепта за обезболяващи и казаха на мъжа ми, че ми остава от 2 седмици до 2 месеца живот (зависи колко ще ми издържи организма). Мъжа ми сподели, че е имал намерението да не ми казва за тази присъда, но си спомням, че видът му беше толкова изопнат, че нямаше как да не се досетя и го изнудих да ми каже всичко. И тогава, като разбрах, сякаш нещо в мен се пречупи, плашеше ме не толкова смъртта, колкото фактът, че най- любимият ми човек ще трябва да е свидетел на моите агонии! Не можех и не си представях да го допусна това! Виждах, че той страда много повече от мен и тогава взеха да ми идват разни спомени от баби (тогава бях на 24 години). Сетих се, че като бях малка, една жена ми разказа как се излекувала от рак с гладуване - много подробности не си спомням, но това, че беше гладувала 20 дни, ми се беше набило в главата, защото тогава не можех изобщо да си го представя (аз не можех и половин ден да издържа, без да ям)
И тогава си казах, че така и така ми остават броени дни и часове живот, няма какво да рискувам. Поне може да опитам!
Чух молитвата ти, видях сълзите ти; ето Аз ще те изцеля. (4 Царе 20:5)

И започнах да гладувам. Всъщност първите 10 дни пиех само прясно изстискани сокове, като ги редувах - един ден от моркови, един ден от ябълки, круши, червено цвекло - и така 10 дни. На 2-рия ден станах от леглото, чувствах се като самоходен мъртвец, нямах сили за нищо, буквално се влачех, но успях да стана, а това за мен беше огромно постижение, защото следващите дни усетих, че ми прииждат макар и по малко сили, а това ми вдъхна неописуемо количество надежда и оптимизъм! А тогава нямаше никаква информация (както е сега), нямаше интернет и книги трудно се намираха. А и аз в моето състояние нямаше как да обикалям да търся, всичко, което правех се базираше на спомени оттук - оттам. И така на 11-тия ден започнах да гладувам - само на вода. Сещам се, че в самото начало беше непреодолимо трудно, защото изпитвах вълчи глад, а и ужасно ми се виеше свят, но трябваше да устискам!... И така изкарах още 18 дни само на вода. Ако не се лъжа, след 4-5-тия ден на гладуването, гладът ми вече понамаля и започнах да се чувствам доста по-добре. Започнах да излизам навън (което, за съжаление, не ми носеше много радост и оптимизъм, тъй като виждах голяма доза съжаление в погледите на хората, които знаеха от какво съм болна)... Но нямаше как - обстановка в къщи не ми действаше по добре.

През целия период на гладуването си правих клизми по 3 пъти дневно (а някой път може и повече да е било, не си спомням много точно, беше преди 18 години). А целия период на първото ми гладуване продължи общо около 30 дни -10 само плодови и18-20 на вода. След това минах на "захранване". А захранването беше с плодове, ядях колкото мис е яде, не се ограничавах в количеството, но честно казано не можех да поемам големи количества, защото стомаха ми се беше свил. Три, четири дни ядях плодове, след това пшеничен зародиш, плодове, плюс настройка от алое вера и вино (която пиех в продължение на месец). И така минаха над 2 месеца. Тоест максималното време, което ми даваха докторите изтече, което за мен беше все едно започвам втори живот. По време на пиенето на алое вера и вино (плюс черен оман и мед, това е класическа и много полулярна рецепта за чистене на организма) също си правех клизми, но не толкова често. След като минаха 2-та месеца се почувствах доста добре - вече си излизах нормално, срещах се с хора, ходех по магазините. След 1 месец пиене на алое вера почнах да пия газ. Обикновена осветителна газ, но тройно пречистена с активен въглен. Пиех 3 пъти дневно по 10 капки (и така цял месец). Преди да започна да пия газ си мислех, че ще е отвратително, но се оказа, че изобщо не е нито страшно, нито отвратително, пила съм и по неприятни неща (което ми се наложи след близо година по друг повод,но хубав). И така минаха повече от 3 месеца, а аз се чувствах все по добре, дори започнах работа в една брокерска къща. А по този начин се чувствах и по пълноценна. След пиенето на газ в продължение на 1 месец пиех бял имел, това нещо расте по дърветата мисля, само в Странджа, но не съм съвсем сигурна. Благодарна съм на мъжа ми, че тогава отиде специално по Странджанските балкани и го донесе прясно, то се проявява октомври май беше. Кисне се във вода и се пие 3 пъти дневно на гладно. И така 1 месец. През всичкото това време, когато редувах алое ,газ и бял имел се хранех най вече с зеленчуци (като избягвах доматите), зародиши (пшеничен,соев), ядки (най вече тиквени семки, орехи, бадеми). Месо ядях само 2 пъти в седмицата - единия път пилешко (домашно), а другият път риба. Но месото го правех или варено или печено без мазнина. Слънчогледово олио не ползвах, защото то е рафинирано и му нямах доверие. Успявах да си намирам ленено масло, масло от гроздови семки, орехово масло, от пшеничен зародиш, сусамово масло. Това е най-общо казано за моя хранителен режим през първите дни на втория ми живот. Надявам се за всички да има шанс да живеят и то да се радват на отлично здраве. Май пропуснах да кажа, че до ден днешен продължавам да се храня по същия начин. Всяка пролет и есен минавам по една седмица на вода, като задължително около седмица след това съм на захранване от плодове (зеленчуци) само. А през лятото често си правя разтоварващи дни. Примерно веднъж в седмицата съм на диня.А това ми се отразява изключително добре

Но най-важното е, че прескочих трапа, жива съм, здрава съм и се чувствам отлично. И причината затова е, че оттогава тотално си промених начина на хранене. Изхвърлих от менюто си всички полуфабрикати, колбаси, свинско месо, хляб, газирани и разтворими напитки, пържено и много други. Ограничих доста солта (?) и захарта. Основно преобладаващи храни са ми плодовете и зеленчуците, рибата, пилешкото (но само домашно, защото пилешкото от магазина е токсично), пшеничен и всякакви видове зародиши, кисело мляко, сирене, яйца и изключително много пия билкови чайове и настройки - най вече от мащерка, мента, лайка, жълт и червен кантарион, боровинка, глог, полски хвощ, коприва и много много други.

За мен лично изводът е, че причината за тези кошмарни заболявания е наистина комплексна и тя се състои най-вече в дисбаланса на организма ни с природния баланс. Стресът несъмнено е част от този дисбаланс.
Пожелавам от сърце на всички здраве и успехи. Те са в нашите ръце!

Най-важното по пътя на успешното лечение да вярваме, да сме силни и да сме убедени, че ще успеем да се преборим с тази болест, която ние е споходила. А понеже ракът е заболяване на цялата ни система дух и тяло, моето мнение е, че борбата с рака започва от борбата със самите нас. Тоест ние трябва най-напред да се преборим със себе си, със собствените си капризи, невежество, глезотии и всякакви други слабости и да докажем на себе си, че духа ние по силен. И тогава вече можем да сме сигурни и че ще се преборим с болестта. Ако успеем да преборим нашите слабости, то тогава всичко е много лесно.
Духът е, който дава живот; плътта нищо не ползува; думите, които съм ви говорил, дух са и живот са. (Йоан 6:63)
А духът оживотворява. (2 Кор. 3:6) 

Нашият дух може да бъде силен, ако надеждата и упованието ни е в Бог.

Но проблема на повечето хора е, че не им стига може би смелост, може би воля, може ви вяра, хъс или не знам: Ето например моята приятелка, която страда от рак на пикочния мехур в момента имам чувството, че се отнася недостатъчно сериозно към проблема си. Предоверява се на докторите, все едно те са Господ. Моите уважения към лекарите, но един лекар, колкото и да е добър, не може да те накара насила да се излекуваш. Особено пък от болест, за която всички знаем, че се води официално за нелечима.
Но тя със сигурност е лечима, когато осъзнаем това и когато решим категорично да я преборим. В битката с рака сме само ние и болестта. По силния ще победи. Всеки сам избира. Дали да разчита на готово или да се бори. А повечето хора чакат някак си на готово да им бъде решен проблема с терапии, лекарства и т.н. А приятелката ми като и дам някакви билки да пие, взема си ги от аптеката, пие ги 2,3 дни и после ми заявява, че "май не действат" ...е как ще подействат за 2 дни или дори за 3,4 или 10 дни. Трябва страшно много търпение и резултата ще дойде.
Ако щеше да има резултат за нея бих се подложила отново на 30 дневно гладуване, без да ми мигне окото, но от това тя няма да се излекува; всеки трябва да извърви собствения си път. Ако е силен, ще победи със сигурност.
Каква е силата ми, та да чакам? И каква е сетнината ми, та да издържа? (Йов 6:11) Нашата сила е в Бога! Колко превъзходно велика е силата Му към нас вярващите - сила, която е според действането на могъщата Негова мощ. (Ефесяни 1:19)

Бъдете силни мили хора, пожелавам ви го от сърце, не се оставяйте в ръцете на жестоките болести, които не ни оставят на мира. Пожелавам ви го от сърце, да успеете да преодолеете страха, изпитанията и да се справите успешно.
А лично за мен всякакви методи, хапчета , ваксини т.нар. "чудо" за лечение на рака ми се струват твърде несериозни. Не че не помагат, голяма част от тях помагат и то доста. Но истинското Чудо е в самите нас и само, ако успеем да го отключим, то ще ни спаси.

Сега просто съм изхвърлила някои храни от менюто си, но това в никакъв случай не го окачествявам като лишение или ограничение, защото тези храни ме отблъскват, като свинското месо, колбасите, полуфабрикатите и т.н. Честно казано изпитвам отвращение към тях. А преди да получа тежката диагноза преди 18 години ядях всякакви боклуци. Тъпчех се с пържени, тестени и всякакви мазни храни, кюфтета , кебапчета и т.н. Винаги след това ме болеше корема или ми ставаше тежко. А сега не искам и да чувам за тях и ми е супер леко и дори много по вкусно. От време на време ям заешко (ако някъде съм на гости на село), а също и агнешко.
Когато ме изписаха безнадеждно (преди 18 години) и си казах: как така ще ме изписват"безнадеждно", какво значи това безнадеждно и откъде на къде някой друг ще решава за мен дали има надежда за моя живот или не? А аз самата вътрешно вярвах, че надежда винаги има и този път също.
Чрез Него повярвахте в Бога, Който го възкреси от мъртвите и Му е дал слава, така щото вярата и надеждата ви да бъдат в Бога. (1 Петър 1:21)
И желаем всеки от вас да показва същото усърдие за пълна увереност в надеждата до край. (Евреи 6:11)


След като минах 3 месеца на диета и мислех да отида при лекарите да се изследвам, за да видя след като така и така прескочих въпросния трап (щом минах 3 месеца, а те ми даваха максимум 2) поне да разбера до къде съм стигнала. Има ли някакво подобрение и така нататък. Но размислих и реших, че подобно ходене може да е вредно за мен, защото, ако ми кажат нещо лошо е възможно това ще ме размотивира, а това не трябваше в никакъв случай да става. Така, че не посетих докторите.

И едва след около 5 години ми се наложи. А причината беше, защото опитите да си имаме бебе с мъжа ми бяха неуспешни. А това беше второто ми съкрушение. Трябваше да ида на гинеколог най-малкото. Много се страхувах да не ми каже, че имам още от онези неща. А аз си живеех съвсем спокойно тези 5 години с чувството, че съм изтребила всичко
Много смело нали? Ами тази мисъл ме караше наистина да се чувствам добре. Отидох при гинеколога и се оказа, че имам някакво срастване на маточните тръби (или нещо такова) и гинеколога, без да подозира от какво съм страдала ме попита дали съм минавала през химиотерапия, защото от нея се получавало така. Естествено позна. И тогава той ме прати на какви ли не изследвания и биопсия, за да се провери има ли налични ракови клетки. Голям шок беше това за мен, но в името на идеята за бъдеща рожба трябваше да го преодолея. За мое щастие не откриха такива. Нищо не откриха и доктора ми предписа някакви хапчета и ми насрочи операция, за да отпуши тези канали. Но аз бях чела, че е много противопоказно отварянето при онкологични случаи, защото се получава оксидация и тогава може всичко да пламне отново. И отказах операцията. Взех си 4 дебели книги за фитотерапия, изчетох ги и си съставих рецепта от 5 ужасно горчиви билки (само една не беше горчива, но на фона на останалите това нямаше особено значение. Пих ги 4 месеца, 4 пъти дневно по 150 мл. След около 3 месеца, бях най-щастливия човек на света; забременях, родих си нормално. И детето ми е нормално, дай боже да е винаги и с всички така. Искаше ми се да споделя това нещо с вас, защото то доказва, че шанс винаги има и то не само за собствения ни живот, но и за създаването на бъдещ живот. А това е най-прекрасното нещо.

Ето я тази рецепта, която пих в продължение на 4 месеца, 4 пъти дневно по 150 мл на гладно си прочистих маточните тръби (които бяха запушени) и неутрализирах киста в левия яйчник, колкото кокоше яйце и 2 малки кисти на десния (колкото лешник).
А ето я и рецептата:
червен кантарион -1 суп. лъжица
жълта кантариона-2 суп. лъжици
бял равнец - 2 суп. лъжици
цариче -2 суп. лъжици
гръмотрън -2 суп. лъжици
Смесват се билките и се сипват в 600 мл вода.Ври 1 мин. Престоява 30 мин. прецежда се и се пие 3 пъти дневно (по около 130 -150 мл).
Пожелавам успех,здраве и много любов на всички.Защото за успешното лечение важни роли играят не само храненето, подходящите фиторецепти (или други), но и до голяма степен емоционалната хармония и топлия микроклимат около нас. Положителните емоции са винаги в наш плюс, а отрицателните в наш минус. И защо да си вредим тогава. Успех!
Източник:
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board=rak&Number=1948864147&page=&view=&sb=&part=all&vc=1
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=rak&Number=1949741250&page=0&view=collapsed&sb=5


Никакво изпитание не ви е постигнало освен това, което може да носи човек; обаче, Бог е верен, Който няма да ви остави да бъдете изпитани повече, отколкото ви е силата, но заедно с изпитанието ще даде и изходен път, така щото да можете да го издържите. (1 Кор. 10:13)

Дойдете при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя. Вземете Моето иго върху си, и научете се от Мене; защото съм кротък и смирен на сърце; и ще намерите покой на душите си. Защото Моето иго е благо, и Моето бреме е леко. (Матей 11:28-30)


Вярвайте в Бог и Той ще ви даде желанието на сърцето. Молете се за всичко и накрая завършете с думите: всичко това се моля в Името на Исус Христос!
Моля се и искрено ви желая ви пълно изцеление и освобождение от болести в Името на Исус Христос.
На Него дойде наказанието докарващо нашия мир, И с Неговите рани ние се изцелихме. (Исая 53:5)
Вярвайте в Бог!

Прочетете: Молитва за изцеление!

Благословение и изцеление ви желая!
Пламен Шопов, http://zdraveto-dar-ot-boga.blogspot.com/

Последна промяна: 1 Април, 2011

Няма коментари:

Публикуване на коментар