Молитва за изцеление.

Молитва за изцеление. (Трябва да кажете молитвата на глас)
Боже, прости ми че съм те пренебрегвал досега. Аз Те приемам сега за мой Създател и Твоя Син Исус за мой Спасител. Моля те прости ми греха и ме докосни с Твоята изцелителна сила. Ти ми знаеш немоща (болестта) и усилията на лекарите да ми помогнат. Аз им благодаря за всичко, което направиха да ми помогнат и сега в този момент те моля, докосни ме... Всичко това се моля в името на Исус. Амин! Страница: Молитва за изцеление.

Някои стихове за насърчение от Библията. Исус казва:
Искайте, и ще ви се даде; търсете, и ще намерите; хлопайте, и ще ви се отвори. (Матей 7:7) Ако пребъдете в Мене и думите Ми пребъдат във вас, искайте каквото и да желаете, и ще ви бъде. (Йоан 15:7) До сега нищо не сте искали в Мое име; искайте и ще получите, за да бъде радостта ви пълна. (Йоан 16:24)


Имайте предвид, че...

Киселото зеле и зелевият сок (зелева чорба) имат мощно лечебно действие
, особено при симптоми от неясен произход, при които не може да се постави точна диагноза за лечение или не може да се открие огнището на заразата. Ферментиралото зеле е е дори по-здравословно от суровите зеленчуци. То е отличен източник на витамин С, лактобацили, както и други хранителни вещества. Киселото зеле е много ефективно за предотвратяване и лечение на рак на гърдата. Киселото зеле е източник на различни съединения за борба против раковите заболявания, включително изотиоцианат (isothiocyanate) и сулфорафан (sulphoraphane). Киселият зелев сок (зелевата чорба) се отличава с високи лечебни свойства. Сутрин с 1-2 чаши зелева чорба може да си прочистите стомаха и червата. Желая ви благословение и изцеление!

Обезводняването или дехидратацията

на тялото и безсолните диети водят до много сериозни заболявания. Водата се използва при метаболизма в организма. Липсата на вода и особено на минерални соли (сол) нарушава електролитният баланс в тялото. Тялото е около 80% вода и ако тази течност в организма не е добър електролит всички процеси се забавят. Приемане на достатъчно вода и сол спомага за хидратацията на тялото и нормално протичане на обменните процеси. Колко вода да пием? На 1 кг. телесно тегло се падат 30 мл вода. Например при тегло 70 кг се приема малко повече от 2 литра вода дневно (2.1 л.). На 2 литра вода се прибавя половин чаена лъжичка сол (2.5-3.0 гр). Вода се пие половин час преди ядене (1-2 чаши) и 2-2.5 часа след ядене (1-2 чаши). Пийте всеки ден по 2-2.5 л. (6-8 чаши) вода с малко сол. За предпочитане е натурална морска или каменна сол без примеси. Прочетете статиите на страницата Ползата от солта и водата.
Гледайте на YouTube: WaterCure, Water Cure Amazing Testimonials!

Всички заболявания започват от червата! - Хипократ
Специфична въглехидратна диета - Прекъсване на порочният цикъл (Илейн Готшал, Elaine Gottschall B.A., M.Sc)
Специфична Въглехидратна Диета (СВД) е предназначена за заболявания, като болестта на Крон, язвен колит, улцеративен колит, дивертиколит, целиакия (цьолиакия), язвен колит, муковисцидоза (CF), хронична диария, спастично дебело черво.
както и някои последствия като епилепсия, пристъпи, шизофрения, аутизъм. Специфичната въглехидратна диета се основава на разбирането, че язвен колит, болест на Крон, синдром на раздразнените черва и други заболявания както и невъзприемчивост на глутен са следствие от свръх растеж и дисбаланс на чревната микробна флора. Чрез промяна на храната, която приемаме, ние можем да променим състава на нашата чревна флора и да върнем в равновесие храносмилателният ни тракт и да възстановим правилното усвояване на хранителните вещества.

Чревен и Психологически Синдром (ЧИПС) - Диета (Д-р Наташа Кампбел- Макбрайд, Dr. Natasha Campbell-McBride, MD)
Чревен и Психологически синдром е състояние, което установява връзка между функциите на храносмилателната система и мозъка. Този термин е въведен от д-р Наташа Кампбел-Макбрайд, невролог и диетолог (Dr Natasha Campbell-McBride, MD, MMedSci (neurology), MMedSci (human nutrition) през 2004 г. след като е работила със стотици деца и възрастни с неврологични и психиатрични заболявания, като аутизъм, Синдром на дефицит на вниманието (ADD), Синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност (ADHD), шизофрения, дислексия, диспраксия, депресия, обсесивно-компулсивно разстройство (натраплива невроза), двуполюсно разстройство и други невро психологични и психиатрични проблеми. Д-р Наташа Кампбел-Макбрайд въвежда диета ЧИПС (GAPS) за възстановяване на нормалната чревна флора и лечение на храносмилателната система.

събота, 30 януари 2010 г.

Здравето ни, на което не обръщаме внимание!

Здравето ни, на което не обръщаме внимание!


Ние много често не обръщаме внимание на здравето си. Бог ни е дал (създал) един съвършен организъм, който се състои от следните системи: опорно-двигателна система, сърдечно-съдовата система, храносмилателна система, ендокринна система, покривна (обвивна) система, отделителна система, лимфна система, имунна система, дихателна система, нервна система и полова система.

Една от най важните е имунната система. Имунната система е система от биологични структури и процеси в организма, която ни предпазва от заболявания чрез идентифициране и убиване на патогените и туморните клетки. Необходимо е имунната система да различава всички видове агенти от вирусите до паразитните червеи в организма от собствените здрави клетки и тъкани, за да функционира правилно. Откриването е сложно, тъй като патогените се развиват бързо, произвеждат адаптации, които избягват имунната система и позволяват на патогените успешно да заразят техните домакини.
За да се справи с това предизвикателство, множество механизми се включват, които откриват и неутрализират патогените. Дори прости едноклетъчни организми като бактериите притежават ензимни системи, които предпазват от вирусни инфекции. Имунната система се състои от много видове протеини, клетки, органи и тъкани, които си взаимодействат в сложна и динамична мрежа. Човешката имунна система се адаптира с течение на времето да различава определени патогени по-ефективно. Този процес се нарича адаптация, "адаптивен имунитет" или "придобит имунитет" и създава имунологична памет. Имунологичната памет, създадена от първоначалния отговор на специфични патогенни организми, предвижда засилен отговор при среща отново със същите патогенни организми. Този процес на придобития имунитет, е в основата на ваксинация.
Нарушения при имунната система може да доведе до заболяване. Имунна недостатъчност се получава, когато имунната система е по-малко активна от нормалното, в резултат на повтарящи се и животозастрашаващи инфекции. Имунната недостатъчност може да бъде в резултат на генетични заболявания, като тежка комбинирана имунна недостатъчност, или да бъде произведена от фармацевтични продукти или инфекция. За разлика, автоимунните заболявания са резултат от хиперактивност на имунната система, която атакува нормалните тъкани, както ако те бяха чужди организми.


Как да укрепим имунната си система?
Първо трябва да променим начина си на хранене. Постепенно трябва да преминем към здравословен начин на хранене, като дадем възможност на организма или по специално на храносмилателната ни система да се адаптира. Този процес не е лесен и изисква волеви усилия. При всички случаи, нашите усилия ще бъдат възнаградени с едно по добро здраве, жизнена енергия, радост, желание за живот, творчество и други. Накратко, в нашето хранене трябва да включим постепенно повече сурови зеленчуци и плодове, пълно зърнест хляб.
Да включим повече зелени листни зеленчуци, като спанак, маруля, листа от глухарче, магданоз, киселец, лапад, лобода, листа от червено цвекло и други. Да използваме също достатъчно подправки, които спомагат на храносмилането. Различни видови сурови ядки, като орехи, лешници, бадеми и други. Семена, като ленено семе, сусамово семе и други. Да включим в храната си много фибри, които помагат на отделителната система и за очистването на организма, понижават холестерола и кръвната захар. Има два вида фибри, водоразтворими и не водоразтворими.
Овесените ядки са отличен източник и на двата вида фибри. Елдата (гречка) и просото за също полезни. Можем да включим към сутрешната закуска от овесени ядки 1-2 лъжици трици, смлени ядки или семена.


Зеленчуков сок с ленено семе и елда:
- 2-3 моркова, половинка червено цвекло,
- 1-2 см корен от джинджифил (ginger)
- една ябълка.
- 2-3 скилидки чесън. (ако желаете)
Използвате сокоизтисквачка (juicer).
Може да изстискате и малко лимон.
Прибавете към сока:
- 1-1 1/2 с.л. смляно ленено семе,
- 1-1 1/2 с.л. смляна елда (гречка, припечена елда - kasha).
Използвайте кафемелачка. Объркайте сока и смлените семена и зърна и го изпийте веднага. Ако сместа е много гъста добавете половин чаша вода. Действа много добре на червата, както и здравословно и очистващо на целия организъм.


Друга рецепта с елда (гречка):
2 с.л. елда се смилат с кафемелачка вечерта и се накисват във купичка с малко вода (около половин чаша) за да стане каша.
Сутринта кашата се смесва с 1/2 ч.л. мед и малко орехи.


Ечемикът (pearl barley) също съдържа двата вида фибри (подробно обяснение за фибрите по долу). Много лесно се приготвя супа от ечемик (barley soup).

Рецептата е следната:
1.25 л. вода, 2-3 с.л. ечемик. Вари се на слаб огън 20-30 мин. След това се прибавя 1 с.л. доматено пюре, малко нарязан лук и чесън, подправки: чубрица, мащерка, риган, базилика и други, половин ч.л куркума (турмерик), сол на вкус и малко олио и се оставя още 5-6 мин. Оризът, спагетите и макароните не трябва да се преваряват.

Трябва да обърнем внимание и на ферментиралите храни, като домашно приготвено кисело мляко с живи бактерии, домашно приготвено зеле и други, които са източник на добри бактерии. Чревната флора трябва да бъде захранена с добри бактерии.
Изпиването на чаша зелева чорба (сок от кисело зеле) сутрин на гладно прочиства червата и може да премахне главоболие, нарушен сън и други.
Трябва да изключим захарта и захарните изделия, да намалим кафето и чая, да сведем до минимум алкохола, освен чаша (може и две по изключение) червено вино за вечеря. Да избягваме рафинираните и преработени храни (преработените меса, като салами, кренвирши съдържат много консерванти).
Билковите чайове са диуретични и не трябва да прекаляваме с тях (освен, ако ги ползваме за лечение), защото обезводняват организма. Необходимо е на ден да приемаме 6-8 чаши изворна вода (водата от крана съдържа хлор, трябва да се превари и да се остави на открито, за да се изпари хлора).
Да не прекаляваме с газираните напитки (повечето съдържат аспартам, като подсладител или много захар). Да премахнем от употреба готварската сол (съдържа 5% примеси, някои от тях са отровни) и да я заместим с нерафинирана морска или каменна сол. Солта е полезна и не трябва да се лишаваме от нея. Качествената сол е много добър антибиотик и много добро антипаразитно средство.

Бог е снабдил нашия организъм с една чудесна система за ранно предупреждение и това са симптомите. Ние не се разболяваме веднага, просто не обръщаме внимание на малки симптоми, като леко главоболие, честа лека умора, нездравословен сън, нежелание за работа, нежелание да контактуваме с други хора (признак на депресия) и други. А също понякога не обръщаме внимание на нездравословния начин на живот, който водим, като недоспиване, преяждане, претоварване (преумора, не почиваме достатъчно), стрес, постоянно напрежение. Бог е създаде света за шест дни, а на седмия си почина и благослови съботния ден и го освети (Изход 20:11). Няма значение, ако не можем да си починем събота, избираме си един ден в седмицата и си почиваме. Ако не вземем мерки и се оставим така, след няколко години може наистина да имаме симптоми на сериозно заболяване. Трябва да обръщаме внимание и на най малките симптоми. Честото главоболие, може да е признак на начало на сериозно заболяване. Няма здравеопазване или здравна система, която да ни помогне и ще се разочароваме, ако сме немарливи към здравето си. Очистването на организма (детоксирането) от патогенни бактерии, токсини, тежки метали и други може да отстрани много симптоми и проблеми. Необходимо е 1-2 пъти в годината да се използва билкова програма за детоксиране, като продължителността трябва да бъде поне един месец.

Предимства на фибрите
Ние всички знаем предимствата на фибри! Фибрите не само подобряват здравето, но също намаляват риска за някои хронични заболявания. Така например, фибрите предотвратяват запек (увеличават теглото и размера на изпражненията и ги омекотяват), хемороиди, дивертикулозис, рак на дебелото черво и особено на рак на гърдата. В допълнение, фибрите могат да спомогнат за намаляване на LDL холестерол (на лошия холестерол) и общия холестерол, следователно намаляват риска от сърдечно-съдови заболявания. Освен това, фибрите могат да помогнат за по-ниски нива на кръвната захар, което спомага за по-доброто управление на диабета, също и за регулиране на теглото.

Видове фибри: разтворими фибри и неразтворими фибри
И двата вида разтворими и неразтворими фибри са неусвоими, не се абсорбират в кръвния поток. Те не са източник на енергия и се изхвърлят от организма ни. Разтворимите фибри образуват гел (желе), когато се смесат с течност, Неразтворимите фибри минават през червата ни до голяма степен непокътнати.

Неразтворими фибри - Функции на неразтворимите фибри
- предвижват храната през червата
- контролират и балансират рН (киселинността) в червата
Предимства на неразтворими фибри
- насърчаване на редовното движение на червата и предотвратяването на запек
- предвижват токсичните отпадъци през дебелото черво за по кратко време
- помогат за предотвратяване на рак на дебелото черво чрез запазване на оптимално рН в червата
Хранителни източници на неразтворими фибри
- бобови разтения като зелен боб, грах, тъмно зелени листни зеленчуци, сух боб, леща
- обвивката (кора) на плодовете и зеленчуците, ябълки, круши, ягоди, боровинки и др.
- пълнозърнести продукти, пшеница, овес, царевица трици, семена и ядки

Разтворими фибри - Функции на разтворимите фибри
- обвързват се с мастните киселини
- удължават времето на изпразване на стомаха, така че захарта се освобождава и усвоява по-бавно
Предимства на разтворими на фибри
- намаляване на LDL холестерол (на лошия холестерол) и общия холестерол, следователно намаляват риска от сърдечни заболявания
- регулират кръвната захар при хора с диабет
Хранителни източници на разтворими фибри
- овесени ядки, овесени трици
- сух боб, грах, ечемик, булгур, кафяв ориз, пшеничени трици
- ядки, ленено семе и други
- плодове като ябълки и портокали
- зеленчуци като моркови, краставици, тиквички, домати, целина и др.
- псилиум хъск (Psyllium husk)
Средната диета съдържа 75% неразтворими фибри и 25% разтворими фибри. При вземане на решение за избора на храна, не се притеснявайте за избора на конкретен вид фибри. Много храни като овесени ядки, овесени трици, псилиум люспи и ленени семена са богати на неразтворими и разтворими фибри. Приемането на достатъчно фибри е по-важно! Препоръчителният прием на фибри е 20-25 гр. за жени и 30-35 гр. за мъже на ден. Ако се храните с поне 5 порции плодове и зеленчуци, както и най-малко 6 порции зърнени продукти средно на ден (най-малко 3 от които са пълнозърнести), вие отговаряте на изискванията за приемане на дневната доза от фибри.

Няколко примери за съдържанието на фибри:
Овесени ядки – 1 купичка 3.98 гр.
Пълнозърнест хляб – 1 филийка 2 гр.
Пълноценни спагети - 1 купичка 6.3 гр.
Кафяв ориз - 1 купичка 3.5 гр.
Ечемик - 1 купичка 13.6 гр.
Елда - 1 купичка 4.54 гр.
Ръж – 1/3 купичка 8.22 гр.
Царевица - 1 купичка 4.6 гр.
Ябълка - средна по размер 5 гр.
Банан – среден по размер 4.0 гр.
Боровинки - 1 купичка 3.92 гр.
Портокал - голям 4.42 гр.
Круша - голяма 5.02 гр.
Ягоди - 1 купичка 3.82 гр.
Малини - 1 купичка 8.36 гр.

Постепенно увеличавайте приема на фибри! И така включвайте в храната овесени ядки, ечемик, пълно зърнест хляб, кафяв ориз, сух боб, грах, леща, ядки, плодове и зеленчуци.

Благословение и успех!
За повече информация прочетете следните статии на сайт: http://zdraveto-dar-ot-boga.blogspot.com/
Очистване на организма:
http://zdraveto-dar-ot-boga.blogspot.com/2009/12/blog-post_09.html
http://zdraveto-dar-ot-boga.blogspot.com/2010/01/master-cleanse.html
Прочетете статиите на страница: Ползата от солта и водата.
Тест за Кандида бактерии:
http://zdraveto-dar-ot-boga.blogspot.com/2009/12/blog-post_8270.html
http://zdraveto-dar-ot-boga.blogspot.com/2009/12/yeast-infection-kacandida-t.html

Източници на информация:
http://en.wikipedia.org/wiki/Immune_system
http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/what-should-you-eat/fiber-full-story/index.html
http://www.mayoclinic.com/health/fiber/NU00033/METHOD=print
http://www.healthcastle.com/fiber-solubleinsoluble.shtml



~ Но аз към Тебе отправям молитвата си, Господи, в благоприятно време; Боже, послушай ме според голямата Твоя милост. ~ (Библия, Псалм 69:13)

Затова ви казвам: Всичко каквото поискате в молитва вярвайте, че сте го получили, и ще ви се сбъдне. (Марк 11:24)

Прочетете: Молитва за изцеление!
Насърчение: Любовно писмо от Бог

Благословение и изцеление!
Пламен Шопов, http://zdraveto-dar-ot-boga.blogspot.com/

Последна промяна: 2 Май, 2011

Няма коментари:

Публикуване на коментар

 

stats tracker